donderdag 20 september 2012

Kerstballen haken

Ja, ja u leest het goed kerstballen haken.
Het is nog veel en veel te vroeg om al over kerstmis te beginnen. Maar ik wil na vorig jaar geen kerstboom te hebben kunnen zetten er dit jaar een speciale boom van maken. Daarom vandaag begonnen met een kerstbal te haken. Elke dag eentje, op deze manier zal ik er wel geraken om een kerstboom vol te krijgen.
Nu komen de piepschuimen ballen die ik ooit is voor een appel en een ei gekocht heb goed van pas.
Voor de haak liefhebbers, ik probeer morgen met foto's een stappenplan op mijn blog te zetten.
Deze foto is niet van schitterende kwaliteit, beter kreeg ik hem er niet op.

nr 1
Deze zijn nog te gaan.
Verder was het vandaag uitrusten en nagenieten van gisteren. Het was een super gezellige dag, die wederom voor herhaling vatbaar is.
Maar rust staat nu voorop. Opgestaan met keelpijn en dat is een teken dat ik meer rust moet nemen dan anders. Want anders wordt ik ziek en krijg ik een terugval met dagen rust en veel pijn als gevolg en daar heb ik geen zin in.
Dus rust is dan ook de boodschap en dat geld ook zeker nog voor morgen, anders kan ik zaterdag niet met mijn zus weg. En dat wil ik niet laten gebeuren.


1 opmerking: