woensdag 26 september 2012

Het wonder van boterhampapier!

Na twee dagen papieren in orde brengen, mails sturen, doktersbezoek, kiné, afspraken maken, slapen en nog meer papierwerk. Vandaag heb ik weer tijd en energie om te freubelen.
Het is nog maar eens een rokje geworden. Het zou een omkeerbaar model worden voor mijn nichtje, maar heb het verkeerd in een gezet. Totaal niet draagbaar, dus heb ik er maar de schaar in gezet, in de hoop dat ik er nog iets mee kon doen. Nog een oefen model maken is de boodschap. En deze keer met een dikker stofje voor ik met de goede stof aan de slag ga. Oefening baart kunst!
Na heel wat gesukkel is er toch een rokje uit mijn handen gekomen.
De streepjes stof was zo dun dat die amper te naaien viel. Na van alles geprobeerd te hebben, heb ik er uiteindelijk boterhampapier onder gestoken in de hoop dat mijn stof niets steeds vast geraakte. En wonder boven wonder, ik kon de stof probleemloos naaien.
Morgen ga ik op het bovenste rokje nog een applicatie maken, om wat meer kleur te brengen.
En nu ga ik mijn dagelijkse kerstbal, nr 7, beginnen haken.
Fijne avond verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten