dinsdag 18 september 2012

Haak problemen ;-)

Een groot probleem vandaag ;-)!!
Haak katoen op en de winkel toe. Was net zo goed op dreef om mijn granny squares een laatste rand te geven en aan een te haken. Dan maar morgenvroeg voor ik naar St. - Niklaas vertrek vlug langs mijn favoriete hobby winkel "Aters" voor enkele bollen zwarte katoen. Zo kan ik op de trein rustig verder haken en mijn vestje proberen vorm te geven. Zonder patroon is dat niet altijd even gemakkelijk.


Nog veel te gaan
Deze middag ons "Worm" van school gaan halen en thuis gekomen met een vrolijke meid die haar handjes vol had met de eerste herfst taferelen. Kastanjes, eikel, bolsters,... . Dit geeft direct extra sfeer in huis.

Sfeerbeeld
En nu slapen want het is veel te laat geworden voor mij. Dat komt er van als je, gezellig aan het buurten bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten