maandag 17 september 2012

Baby mutsje en sjaal haken tijdens een zalig weekend

Een heerlijk rustig weekend gehad!! Een gezellige middag doorgebracht op een terras in het zonnetje met een goed glas wijn.  In het stadspark een rommelmarkt van "Goegekregen" meegepikt onder een nog stralendere zon. Waar ik voor geen geld met enkele schatten huiswaarts gekeerd ben.
Het weekend gister afgesloten met een lekkere en gezellige maaltijd bij de Italiaan. Hiervoor heb ik wel een extra rilatine ingenomen, met als gevolg dat ik nog lang wakker heb gelegen en deze morgen niet uitgeslapen was wanneer de wekker afliep. En ik moest er echt wel uit.
Er stond kiné op het programma en aangezien het al 2 weken geleden was, was het noodzakelijk en vooral deugddoend. Weer soepel kunnen bewegen zonder pijn. Zalig gewoon weg.
Vandaag heb ik na een bezoekje aan "Thinktwice-second hand" vintage shop gebracht te hebben al lezend in de zetel door gebracht.

Mijn creatieve activiteiten dit weekend bestonden uit het haken van mutsje en sjaal voor ongeveer 6 maand oud. Het was is iets anders dan bloemen, eten, granny squares, ... haken.



rommelmarkt vondsten
En nu hup mijn bedje in en slapen.

Slaap zacht en droom in alle pracht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten