maandag 8 oktober 2012

Terug van weggeweest

Het lukte me een kleine week niet om hier te geraken. Mijn laptop had meer kuren dan anders en ik geraakte niet meer ingelogd. Waarom nu weer wel geen enkel idee, maar ben er wel blij mee.

Deze week is er niet veel gefreubeld. Gekookt, aan een eindwerk mee geholpen, atelier opruimen,... .
Het fijnste vond ik, dat ik bij de kinĂ© mocht beginnen met trainen. Crosstrainer, loopband en fietsen staan er op mijn schema. Elk tien minuten, 2 maal per week. Was vergeten hoe deugd het deed.
Daarnaast gaat mijn zwem training super. Vandaag training nr 24, 3 maal 300 meter zwemmen met 2 keer een pauze van 30 sec. Nog drie trainingen te gaan en daarna zwem ik terug 1000 meter. Het is super na negen maand, geen sport, om na een dikke maand hier terug te staan. Het vraagt wel veel disipline om 3 maal per week naar het zwembad te gaan, maar het werkt. Heb me al lang zo goed niet meer gevoeld en dat is de mooiste beloning die ik me kan wensen.
Moet nu enkel oppassen om niet te veel hooi op mijn vork te nemen. Heb de neiging om te blijven door doen en tijd in te halen. Moet mezelf verplichting om 's midags te gaan rusten en dan val ik als een blok in slaap. Duidelijk teken dat ik mijn rust nog hard nodig heb.

Fijne avond iedereen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten