donderdag 11 oktober 2012

Herfst in huis

De herfst heeft duidelijk zijn intreden gedaan met al zijn prachtige kleuren.
Onze kleine worm wil na school steeds "bolletjes" - tamme kastanje - rapen, hierdoor is mijn schaal aardig gevuld geraakt met kastanjes, bolsters, eikels,.. .
En deze middag kwam mijn maatje aan met twee zakken herfstgroen om mijn lamp te decoren. Dit geeft een fijn gevoel bij het thuiskomen. Om de sfeer helemaal compleet te maken morgen een chrysant gaan kopen en volgende week komt mijn mateke terug met grote takken "oranje lampion". Kijk er al naar uit.


Later mijn oventje verder uitgetest met een vegetarische schotel en een pompoen- maanzaadbroodje. Beide zijn zeker voor herhaling vatbaar.
Geeft helemaal de herfst sfeer weer, in geur en kleur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten